KESÄN 2024 Kesäkerhoihin ilmoittautuminen aukeaa tähän MA 8.4.2024 KLO 18:

KESÄKERHO 1. ja/ tai KESÄKERHO 2.

Ilmoittautumislinkki Kesäpäivä Munkvikissa aukeaa tähän ma 8.4.klo 18.00: "KLIKKAA"

PUUHIS

Tarjoamme Puuhiksen vain tiistaisin TAI keskiviikkoisin, jotta mahdollisimman moni lapsi pääsee mukaan.

1-3-luokkalaisille ilmoittautumislinkki kevään Puuhiksiin on auki: Puuhis 2023-24 TERVETULOA!

Sekä tiistain että keskiviikon ryhmässä on nyt tilaa, ei haittaa aloittaa kesken kauden!

SYKSYN PUUHIS toteutetaan vain keskiviikkoisin. Siihen ilmoittautuminen aukeaa ma 8.4.2024 klo 18.00. tähän: *Puuhis 2024-2025*

4-7-luokkalaisille on auki 10+Pysäkille ilmoittautuminen: klikkaa

Maria ottaa yhteyttä uusien ilmoittautuneiden huoltajiin, ja poistaa pyydettäessä lopettavan 10+Pysäkkiläisen osallistujalistalta. Yllä näkyvästä linkistä "klikkaa" voi ilmoittautua mukaan kevään 2024 maanantai-iltapäiviin. Viikonpäivä vaihtuu kesätauon jälkeen tiistaiksi, mutta jo keväällä 2024 huoltajien wup-listalla olleiden ei tarvitse enää uudestaan ilmoittautua.

Voitte halutessanne ilmoittaa jo nyt tulevan nelosluokkalaisen samaan linkkiin, ajatellen syksyn 2024 tiistaista 10+Pysäkkiä.

Toiminta on maksutonta, ja siinä on mukana usein apuohjaajina myös seurakunnan isoskoulutusta käyviä vapaaehtoisia nuoria.

Ilmoittautumislinkki aukeaa tähän Maata Näkyvissä päiväretkeen ma 8.4.2024 klo 18: KLIKKAA

Ilmoittautumiset ovat tästä retkestä kiinnostuneille sitovia. Vahvistusviesti tulee toukokuun alussa, tälle seurakuntamme varhaisnuorten pilottiretkelle valittujen huoltajille sähköpostitse. Mahdolliset muut halukkaat jäävät jonoon, ja heiltä kysytään valmiutta lähteä, mikäli joku lähtijöistä joutuukin perumaan esimerkiksi sairastapauksen takia. Mikäli retki on onnistunut sekä osallistujien että retken valvojien mielestä, saatamme lähteä taas 2025.

ilmoittautumislinkki Retkipäivä Vivamoon: "KLIKKAA"

LEIRIT

Seuraavat yöleirit järjestetään juhannusviikolla:

1-3lk ma 17.6. klo 10 - ti 18.6.2024 klo 12.30 ja

4-7lk ti 18.6. klo 13- ke 19.6. klo 15.30.

Koupossa, 20€ sisältää bussikuljetukset Runebergintalolta, ohjelman ja täysihoidon 4 hlön kerrossänkyhuoneissa.

Ilmoittautumislinkki näille yöleireille aukeaa ma 6.5. 2024 klo 18 tähän: "KLIKKAA"

10-SYNTTÄRIT!

10-synttärit tulossa kaikille vuonna 2014 syntyneille/4.luokan syksyllä 2024 aloittaville.

Lisätietoa toimitetaan seuraavan kesäloman jälkeen sekä koteihin että kouluun!

Ilmoittautumislinkki aukeaa tähän syksyn alussa. Lisätietoa maria.suuronen@evl.fi

Päivystys:

Koivuhaan ja Nilsbyn alakouluilla on viikoittain varhaisnuorisotyönohjaaja Marian päivystys. Ulkovälitunnilla voidaan jutella mistä vain, esimerkiksi kuulumisista tai leireistä ja kerhoista. Seurakunnan työntekijänä varhaisnuorisotyönohjaaja on paikalla koko koulun oppilaita ja henkilökuntaa varten.

*

Varhaisnuorten vaikuttajaryhmä: 3-7-luokkalaisten aktiivinen joukko kokoontuu kuukausittain Pysäkillä kehittämään alakouluikäisten toimintaamme. Maria tiedottaa huoltajia ajankohdista ja käsiteltävistä aiheista, sekä varaa kokoustarjoilut joten kerrottehan jos lapsenne on kiinnostunut osallistumaan vapaaehtoisena vastuunkantajana: p.0403124423 / Maria Suuronen.

Pysäkin osoite on Runeberginranta 6, tervetuloa rohkeasti peremmälle kerhojen aukioloaikoina ja tapahtumissa!
Alakoululaiset käyttävät Pysäkin, eli Runebergintalon esteetöntä ovea osoitteessa Runeberginranta 6.
Koupon leirikeskus
alakouluikäisten leirit järjestetään Koupon leirikeskuksessa