Hallinto ja päätökset

Päätösvaltaa seurakunnassa käyttää vaaleilla valittu seurakuntaneuvosto. Seurakuntayhtymän yhteisen kirkkovaltuuston puheenjohtajana toimii Jan Eriksson ja varapuheenjohtajana Mika Wallin.

Seurakuntaneuvosto: Kirkkoherra Juho Kopperoinen pj, muut jäsenet: Raimo Pärssinen (Yhteinen kirkkomme), Mika Wallin (Vihreät niityt), Markku Salonen (YK), Helena Särkijärvi (VN), Liisa Gunnelius (YK), Sanna Autio (VN), Tuula Nyholm (Yhteisvastuun seurakunta), Anette Lehtonen (YK), Tea Sundqvist (VN), Veijo Vainio (YK), Marja Hyvärilä (VN), Nina Leppiniemi (YK).

Lista I Yhteisvastuun seurakunta

Lista II Vihreät Niityt

Lista III Yhteinen kirkkomme

Kirkkoherra Juho Kopperoinen; juho.kopperoinen@evl.fi, puh. 040 312 4421, Kirkkoesplanadi 3, 21600 Parainen

Seurakuntaneuvoston varapuheenjohtajaksi valittiin Mika Wallin (Vihreät niityt) ja sihteeriksi on kutsuttu seurakuntasihteeri Tarja Karlsson.

Tarja Karlsson

seurakuntasihteeri (klo 9-12.30)