Hallinto

Seurakunnan hallinnosta vastaa seurakuntayhtymän vaaleilla valittu yhteinen kirkkovaltuusto, joka päättää seurakuntien taloudesta, kiinteistöistä ja yleishallinnosta. Kirkkovaltuusto valitsee yhteisen kirkkoneuvoston, joka toimii seurakuntayhtymän "hallituksena". Kirkkoneuvoston puheenjohtajana toimii kahden vuoden jaksoissa vuorotellen toinen seurakuntien kirkkoherroista.

Suomalaisen seurakunnan toiminnasta päättää vaaleilla valittu seurakuntaneuvosto, jossa on 10 jäsentä. Kirkkolain mukaan puheenjohtajana toimii kirkkoherra.

Seurakuntavaaleissa 20.11. 2022 valittiin uudet luottamushenkilöt;

Yhteinen kirkkovaltuusto (suomalaisen seurakunnan valtuutetut)
Heikki Inkari, Yhteinen Kirkkomme
Mika Wallin, Vihreät niityt
Raimo Pärssinen, YK
Sanna Autio, ViNi
Matti Agge, YK
Jari Tschernij, ViNi
Elina Kemppainen, Pihlajapuu
Tuula Vainio-Syrjälä, YK
Helena Särkijärvi, ViNi
Liisa Gunnelius, YK
Sauli Luttinen, ViNi

varalla:
Pihlajapuu: Tuula Nyholm, Inkeri Tuominen
Vihreät niityt: Leena Lähde,Tea Sundqvist
Yhteinen kirkkomme: Eeva Bergman, Anette Lehtonen,  Jari Heinonen, Anu Vuorinen

Ruotsalaisen seurakunnan valtuutetut:

Eklund-Pelto Marika, Eriksson Jan, Hedström-Järvinen Monica, Jansén Tomas, Karlsson Moa, Kruuna Erkki, Laurén Ann-Maj,  Lindqvist Yngve, Nurmi Mari, Nyberg Widar, Rosenblad Jaana, Rosvall Tina, Sjöström Vilma, Sundman Mikaela, Åkerfelt Rea, Öhman Petra, Östman, Mikael

Seurakuntaneuvosto

Heikki Inkari, Yhteinen Kirkkomme
Mika Wallin, Vihreät niityt
Raimo Pärssinen, YK
Sanna Autio, ViNi
Tuula Vainio-Syrjälä, YK
Sauli Luttinen, ViNi
Matti Agge, YK
Elina Kemppainen, Pihlajapuu
Helena Särkijärvi, ViNi
Anette Lehtonen, YK

varalla:
Pihlajapuu: Tuula Nyholm, Inkeri Tuominen
Vihreät niityt: Leena Lähde,  Tea Sundqvist, Jari Tschernij
Yhteinen kirkkomme: Liisa Gunnelius, Eeva Bergman, Jari Heinonen, Pertti Moberg, Anu Vuorinen

Yhteinen kirkkoneuvosto 2023 - 2024:

Rea Åkerfelt, Mikael Östman, Petra Öhman, Bo Gyllenberg, Tiina Johansson, Tomas Jansén, Sanna Autio, Heikki Inkari, Raimo Pärssinen ja Jari Tschernij. Puheenjohtajana kirkkoherra Juho Kopperoinen ja varapuheenjohtaja Tina Rosvall.