Kirkkokuoro

Paraisten suomalainen kirkkokuoro on yli 50-vuotias perinteinen sekakuoro. Kuoroon on pääsyvaatimuksena halu laulaa yhdessä. Kaiken ikäiset ovat tervetulleita. Kuoro laulaa seurakunnan tilaisuuksissa/jumalanpalveluksissa muutaman kerran lukukaudessa.
Kirkkokuoro harjoittelee torstai-iltaisin seurakuntakodin yläsalissa klo 16-17.30 ja sitä johtaa seurakunnan kanttori.
Tervetuloa mukaan laulamaan!

Kirkkokuoroon pääsee mukaan milloin vain, ota yhteyttä kanttoriin.

Lisätietoja antaa kanttori Anna Satomaa 040 3124424 tai anna.satomaa@evl.fi

Nuorten kuoro

Nuorten kuoro toimii projektiluonteisesti. Tarkemmat harjoitus- ja esiintymisajat ilmoitetaan aina erikseen. Harjoitusaikatauluista tarkempaa tietoa kanttorilta.

Lisätietoja kanttori Anna Satomaalta, 0403124424 tai anna.satomaa@evl.fi

Lapsikuoro Loiste

Suomalaisen seurakunnan lapsikuoro on toiminut kohta 12 vuotta. Lapsikuoroon voi tulla n. 4-14 -vuotiaita lapsia. Lapsikuoro harjoittelee torstaisin seurakuntakodin yläsalissa klo 17.30-18.15. Esiinnymme muutaman kerran lukukaudessa seurakunnan eri tilaisuuksissa joko yksin tai yhdessä muiden seurakunnan kuorojen kanssa. Pidämme välillä leirejä ja teemme retkiä ja pieniä matkoja. Pääsyvaatimuksena on halu laulaa yhdessä muiden lasten kanssa. Kuoro on ilmainen. Kuoroa johtaa kanttori Anna Satomaa.

Mukaan otetaan edelleen uusia laulajia, ottakaa rohkeasti yhteyttä, jos on kysyttävää!

Lisätietoja kanttorilta 040 3124424 tai anna.satomaa@evl.fi

Kirkkokuorosta kuva Paraisten kirkossa