Paraisten kirkon Frobenius-urut on rakennettu vuonna1969. Urut on valmistanut tanskalainen rakentamo Th. Frobenius ja ne edustavat aikakautensa parhaimmistoa. Keskisuuressa soittimessa on kolme sormiota ja yhteensä 33 äänikertaa. Soinniltaan se on onnistuneen moni-ilmeinen ja taipuu monen eri aikakauden ja tyylisuunnan urkumusiikin esittämiseen.

Paraisten siunauskappelissa on vuonna 1992 valmistuneet nimenomaan siunauskappelikäyttöön tarkoitetut Kangasalan urkutehtaan rakentamat urut. Ne hankittiin siunauskappeliin erään seurakuntalaisen Paraisten kirkolle antamalla lahjoituksella. Uruissa on kaksi sormiota ja jalkio. Äänikertoja on 9, joista kolme on ns. siirtoäänikertoja, jolloin niitä voi soittaa molemmilla sormioilla.