Pieni lapsi kurkkaa saarnatuolin reunan yli.

Lapsi- ja perhetoiminta tapahtuu seurakuntakodin alasalissa. Kaikki toiminta on maksutonta. Käynti kerhotilaan Lyanin oven kautta, leikkipuistojen puolelta, seurakuntakodin sivuitse kulkevien rappujen alapäästä.

Leikin iloa päiväkerhossa! 3-6-vuotiaiden oma maksuton Kettukerho

Kerho kokoontuu tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 9.30-11.30.

Kettukerhossa leikitään, pelataan, askarrellaan, lauletaan, jumpataan, hiljennytään raamatun äärelle, ulkoillaan, syödään omia eväitä ja paljon kaikkea muuta mukavaa. Lapset pääsevät itse vaikuttamaan kerhon sisältöön ja heidän toiveita kuunnellaan herkällä korvalla.

Kerhoa pitää koulutettu lastenohjaaja lapset lämpimästi kohdaten. Toiminnassa painottuu leikin kautta oppiminen, lapsen avoin kohtaaminen ja ikätasoinen pedagoginen toiminta.

Kerho on maksuton. Mukaan tarvitaan omat pienet eväät ja sisätossut.

KETTUKERHOON voi tulla mukaan missä tahansa vaiheessa toimintakautta, tervetuloa! Voit ilmoittautua Kettukerhoon tästä.

Perhekerho

Perhekerho kokoontuu maanantaisin ja perjantaisin 9.30-11.30 seurakuntakodin alasalissa. Perhekerhossa on mahdollisuus tavata muita perheitä ja vaikka juoda kupponen kuumaa lastenohjaajan sylitellessä lasta. Tarjolla on pientä purtavaa ja mukaan voit tulla ovien ollessa auki oman aikataulusi mukaan.

Perhemuskari

Joka kuun ensimmäinen tai toinen keskiviikko Anna-kanttori ja lastenohjaaja Katja pitävät perhemuskaria klo 18-19.30 seurakuntakodin alasalissa.

Noin puolen tunnin muskarin jälkeen on mahdollisuus jäädä kerhotilaan leikkimään ja syömään seurakunnan tarjoamaa iltapalaa. Kevään muskaripäivät ovat poikkeuksellisesti tammikuun toisena keskiviikkona 10.1., 7.2., 6.3., ja poikkeuksellisesti toisena keskiviikkona huhtikuussa 10.4. ja toukokuussa 8.5. Tervetuloa mukaan!

Iltaperhekahvila

Joka kuun kolmas keskiviikko klo 18-19.30 aukeaa seurakuntakodin alasalissa kokoontumispaikka rennolla meiningillä. Lapset saavat leikkiä ja aikuiset jutustella kahvi-/teekupposen äärellä. Kevään keskiviikot ovat 17.1., 20.3., 17.4. ja 15.5. Tervetuloa!

Tervetuloa lapsi- ja perhetoimintaan mukaan!

Lisätietoja:
Katja Kiviluoma p. 040 312 4427, katja.kiviluoma(at)evl.fi