Musiikki

Musiikki on tarkoitettu kaikille, se tuo iloa, toivoa ja lohtua eri elämäntilanteisiin.

Musiikki on olennainen osa seurakuntamme elämää. Jumalanpalveluselämässä musiikilla on keskeinen tehtävä. Musiikki tuo iloa, juhlavuutta ja lohtua myös kirkollisiin toimituksiin (häät, hautajaiset ja kirkkokasteet) ja niihin tulevasta musiikista voi keskustella yhdessä kanttorin kanssa. Kanttori pyrkii toteuttamaan esitetyt toiveet mahdollisuuksien mukaan. Hän osaa myös antaa vinkkejä sopivista musiikkivalinnoista ja virsistä eri tilaisuuksiin.

Lisäksi kuorot ja konsertit sekä yhteislaulutilaisuudet kuuluvat seurakuntamme musiikkitoimintaan.

Olet lämpimästi tervetullut hiljentymään ja osallistumaan tasokkaan musiikin pariin. Ole rohkeasti yhteydessä kanttori Anna Satomaahan 040 3124424 tai anna.satomaa@evl.fi, jos haluat laulaa kuorossa tai tulla muuten osallistumaan musiikin tekemiseen seurakunnassamme.

Konserteista lisätietoa myös kotisivujen kohdassa "Tapahtumat" sekä musiikkivideoita pääsee katsomaan videosivuiltamme.